Saturday 6 October 2012

♥ BOLA SEPAK ♥

hi semua :) 
okayy tengok tajuk BOLA SEPAK . haaa ni bukan isu bola sepak MALAYSIA atau dunia yaa :) ini cerita tentang bola sepak untuk kanak kanak :) #aisyah , tak paham lahh . kau nak cerita apa nihh ? 
' okayy , aku nak bagitahu harini aku teman adik aku yang last main bola sepak di padang merdeka shah alam .saaaangat letih '
#letih tu sebab awal pagi lagi dah basah kuyup kena hujan , lupa pula bawa payungg . malang sungguh ! lepastu panas balik , lepastu hujan balik , lepastu redup sikit , lepastu kepala aku pulak sakit :) okayy , aku pun tak suka nak cerita panjang , tengok gambar jom . 
ini salah satu pasukan adik saya daripada empat pasukan :) 

enam dari kiri , adik ashwadi :) 
team srwmr10 :)

waktu pagi :) suasana bola rancak babe !

lari lari :) 

bila la nak sampai giliran nii ? penat menunggu :) 

go kids go kids go :) 

panas lahh kaka aisyah :) #sabar lahh adik :) 

parents yang memberikan semangat :) 

si cilik semakin lincah :)

:)

giliran lambat lagi . main dululahh :) 

bosan tunggu giliran :) 

ehh , ada si comel tersesat dalam pasukan ni :) 

kaka aisyah , ambilkan gambar saya yaa , focus focus ! seeeepak !

kejar bola cepat !

keadaan di padang shah alam :) 

selamat tak masuk goal :) 

usha orang main bola jom :) 


main bola sebelum perlawanan :) 

team merah :) 

tak larat dah !

aksi di padang :) 

naseb ku menunggu giliran :)

fuyooo , hebakk lahh sekolah tuu :) #usha pihak lawan :)

team oren :) 

masjid shah alam :) 

black team :) 

buat buat training . ada orang ambil gambar :) 



rehat rehat :)



ni team kami lepak :) 

our team under 9 :) 
tahu tak , apa yang mengelikan hati aku ? ketawa apabila melihat aksi aksi yang cukup licik dan bertenaga daripada adik adik :) act , berpuloh pasukan yang menyertai tapi aku tak larat nak round padang :) HAHA :) #maklumlah orang tuaa :) bhahahah :) 
sekian , assalammualaikum semuaa :)ikhals dari kakak aisyah :) #semoga adik adik semua menjadi pemain bola sepak yang terkenal suatu hari nanti .mmafkan kaka juga , sebab esok tak dapat nak menyertai awak semua sebab kakak tak sihat :) 
AISYAH AQILA :)