Thursday 18 July 2013

Pelajar Human Resource Management Group 19 ♥




Hi buddies ! :D
# Hug and Kiss.


Apa khabar semua ? Sihat ? Macamana dengan ibadah puasa kauorang ? Harap semuanya di dalam jagaan Allah Yang Maha Esa. Aamin.


Di bulan Ramadhan yang mulia lagi dipenuhi berkat, aku masih tidak lemah. Berkelakuan seperti budak 'hyperactive'. Bagi aku, kehidupan perlu ceria agar kebahagian.kejayaan sentiasa hadir.kesedihan.kedukaan.kelaraan. dibuang jauh sekali. Hikhikhik


Kauorang nampak tajuk post aku ? Bagus. Alhamdullilah, aku masih bernafas dan berpijak di dunia yang nyata, kini aku menduduki semester tiga. Setakat ini, semuanya berjalan dengan lancar. Tambah pulak, dapat kawan kawan yang sehati.sejiwa.sejantung.serasa.seragam.senakal.sepakat. Penyeri hari hari aku ketika di kelas. Har har har.


Tanpa melengahkan masa kauorang, jom tengok gambar kawan kawan aku.
Btw, jangan lupa doakan kami semua berjaya dan menjadi pelajar dekan okayy :**


Kiri : Aifa.Tasha.Hidayah.Dila.Aku.
Inilah buddyz.
Ceria jee walaupun hati hangat sebab tak ada kipas.
Har har har.

tasha buat gilaa gila :D

sahabat daripada semester dua.
Alhamdullilah.
samasama mengejar impian.cita cita.

saya ibarat adik mereka.
mereka ibarat kakak saya.
hakikatnya mereng.

aku dan adila.
yee yee aku tahu.
sesungguhnya rendah itu comel.
tapi tidak sehebat kak ton.
beg tanganku ditaja oleh hidayah.
contra gituuu.
awwww !

dila.aku.dayah.
kami geng utara.
walaupun aku orang KL.
depa orang KEDAH.
bila berjumpa, kami gunakan bahasa loghat utaqa.

with hajar aida.
aku tahu aku kelihatan seperti adik dia.
hakikatnya dia tidak mahu aku jadikk adik dia
sebab aku hyper.susah jaga.
Har har har.
Jagakan anak belaanku POU.

adila dan hajar.
berdiri sama tinggi.
duduk sama tak rendah.
apakah ?
har har har

kiri : dayah. pyqa. #aku tak kenal. hihi. madi. kak aifa

beautiful geeeegirl :D

pyqa. madi dan tasha.
diaorang ni memang satu geng ! :D
kak afifah selalu teman aku balik dari kelas dalam LRT dan PUTRA.
aifa pulak geng sepakat.seragam.sekata dengan aku.
hajar ni jangan kata apa.
har har har.
btw, aku suka kawan dengan kauorang.

kami. dilarang mengorat !
har har har.
btw, aku paling suka gambar ni. 

hajar dan nabilah fatin.
nabilah ni budak kelas lain. tapi semester lepas, dia satu kelas dengan kami.
even jumpa sekejap je.
dia cerita kat aku macam macam
be strong nabilah.

act, aku dan dayah tak sempat buat apa.
tetiba gambar terus kena ambil
dan
tetiba juga terkeluar muka comel.
Ya Allah !
pecah perut aku ketawa ketika
jari jemariku ligat menaip.

dila takmau aku ambilkan gambar
tapi suruh tekan camera.
apa dia kau ni dila :D
har har har
#gambar tidak lengkap tanpa aku.
fahamkah itu ? :D

Okayy. Pelajar lelaki kelas aku bukan tak wujud. Ada cuma diaorang datang lambat. Jadikk, kami pelajar perempuan buat hal sendiri terlebih dahulu. Lagipun pelajar lelaki kelas aku cuma 4 orang. Aku repeat. 4 orang. Yaa aku tahu. Sikit kan ? Tapi itulah hakikatnya. Ohh yaa, ada lagi pelajar perempuan kelas aku tapi diaorang tak ada masa bersama dengan kami ketika ini.


Sekian sahaja post comelku ini. ihikihik. Mohon semua pembaca, mendoakan kejayaan kami #26 orang pelajar human resource management group 19# di dunia dan diakhirat. Doakan kami menjadi pelajar dekan dan terus cemerlang serta mengekalkan kejayaan masing masing. Mohon juga kami diberi kekuatan untuk menempuh cabaran.dugaan.ujian untuk semester ini. Doakan kami sentiasa bersatu hati.bekerjasama.tolenrasi.
Doakan yang terbaik buat kami semua. In shaa ALLAH.
Amin Ya rabbal Alamin.


Sekian, Salam rantauan.

Aisyah Aqila