Wednesday 17 June 2015

Part 2: Kembara Muda Rakyat 2015 anjuran Yayasan Bank Rakyat




*sambungan* Klik Sini
10 Jun 2015 (Rabu)

Perjalanan seterusnya kami ke Universiti Kuala Lumpur(UNIKL) Malaysian Institute of Industrial Technology (MITEC)


Shhhhh. Ambil gambar diam diam. Nanti kids terbangun. Kehkehkeh

Tujuan kami ke sini adalah untuk mendengar ceramah daripadaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Dr. Faiz c:
Stay focus babies c:
Bila dah lama tak jumpa, sekali jumpaaaaaaaa. Nahhh.
Team dari TOT. Dibawa kemari. 
Kami dah letih. Apa pun kami kuat kerana kami kembar. Dalia Amalina.
Eh apa kena mengena ! 
Di sebelah malamnyaaaa, kami ada majlis penutup. Ok malam ni semua akan terasa sebak.

Twins first. H A H A H A 
Lisaaaa !
Keluarga lain universiti
Bersama naim. Baru malam ni dapat bersembang dengan dia
Bersama Dr. Faiz.
Terima kasih Dr. Faiz. Panjang umur, jumpa lagi.
Team fasilitator pelajar tajaan yayasan bank rakyat.
Kids mula tak banyak cakap dengan kami. Sebak letuuuuuu. Takmau
menangis !
Kami



11 Jun 2015 (Khamis)


Kini tiba masanya kita berpisah. Tolong jangan rindu kakak dan abang. Kami pulang ke Kuala Lumpur dengan menaiki Keretapi Tanah Melayu (KTM). Sepanjang perjalanan tidak dibenarkan tidur. Jadi kami buat aktiviti.

Jom balik Kuala Lumpur.
Terima kasih UNIKL.
Terima kasih ADTEC.
*Alaaaa, farah tak ikut kitaorang sampai KL?*
*Tak. Farah berhenti kat Gemas*
*Alahaaaaai, Ok*
Cikgu tak diiktiraf. Hari ini kita akan ada ujian
mengejut.
Aduhhh. apa jawapan ni ?
#iRedha je kalau gagal subject cikgu
Cikgu ni, saya sampai mengantuk jawab ujian.
Geli hati tengok A'An fokus
Jangan buat muka dengan cikgu
Mana jawapan ni ? Tak jumpa pun kajang
dan layang.
aduhai soalan cikgu susahlah
Alamakkk. Cikgu datang. Pura pura
Ini kot jawapan dia. Rasanya laaaa.
Alhamdullilah. Akhirnya sampai.
Keluarga besar.
Ujian cari dimana saya ? Hahaha
Sedikit ucapan dari Pengurus Besar
Kami
Satu. Kumpulan Satu. Satu hati. Tetap nombor satu. 
Jom balik !
Oh ada yang tanya, ni adik adik saya ke ? *Ya mereka adik adik saya.
Saya tahu kami berdiri sama tinggi. Congratess to my boy, Ashwadi Ashraf
sebab kumpulan dia juara musim kembara rakyat 2015
Mazlan's kids.
Kids taknak berpisah. Disuruh balik. Masih disini lagi.
Barisan fasilitatorkembara muda rakyat 2015


Saya mohon maaf sekiranya ada kekurangan dari diri saya. Kepada Akmal dan Ikmal, terima kasih sebab kauorang banyak bantu saya masa program ini berlangsung terutamanya dalam menguruskan our kids. Kepada semua fasilitator, pihak UNIKL, pihak ADTEC dan pihak Yayasan Bank Rakyat, terima kasih sekali lagi kerana memberi peluang seperti ini kepada kami.Dengan kesempatan yang ada, saya ingin mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa kepada semua.


Sekian.


aisyah aqila