Tuesday 13 November 2012

AB107 SEMESTER 1 SECTION 13

Hi my buddies :)

entry kali ni khas untuk rakan rakan seperjuangan dan my lecturers :) #DIPLOMA IN HUMAN RESOURCE MANAGEMENT SECTION 13 SEMESTER 1 .

pertama , terima kasih kepada semua pensyarah ,terutamanya pensyarah HUMAN RESOURCE MANAGEMENT : MISS NUR FATEHAH , PRINCIPLE OF MANAGEMENT : MISS NORHAYATI , AGAMA : USTAZAH ROGAYYAH ESTAR , SPORT SCIENCE : MISS ZURIATI , ENGLISH : MISS FARAH SYAFINAZ dan FRENCH LANGUANGE : MADAME FATIN NAJLAA kerana telah memberi ilmu . HALALkan segala pemberian terutamanya ilmu kepada kami . RESTUI kami . 

kedua , terima kasih kepada buddies section 13 sebab kauorang dah bagi kerjasama banyak dengan aku . terutamanya amani , eira , zety , huda , hakim dan amirul serta tidak lupa juga kepada kawan kawan yang lain , fazrul , syamil , rusydi , firdaus , mia , , ferra , farah , ayu , kecik , win , nabila , fatin , cain , zana dan katy .terima kasih sebab kauorang pun ada tolong ajar aku mana topik yang aku tak paham .kepada kumpulan assgment , terima kasih sebab bagi kerjasama .tanpa kauorang , markah kita akan kurang . dengan bantuan kauorang semuanya berjalan lancar . 

" JOM ! usha gambar kita semua sepanjang semester 1 "

ada orang lari taknak ambil gambar masa ini -.- tak aci doh 

di pondok kecil :)

candid la katanyaa :)

smile :)
peace no warr laaaaaa sangat :)

masa ni best sangat :)
aku bagi 5 bintang :)
join dengan diaorang , memang terbaik :)

amirul , fazrul dan hakim -.-

masa ini , waktu last day class :)
lambat sangat tunggu kedatangan , posing laaa -.-

bersama miss fatehah :)
dia seorang lecturer yang banyak bagi motivasi dekat kitaa :)
btw , sedihhhh sebab dia last mengajar kat kolej .
miss , wemissyousomuch :*
doakan kami miss :)

bersama miss noorhayati :)
dia seorang lecturer yang sporting :)
bila ada masalah , mesti cerita dekat dia .
dia mesti akan bagi nasihat .
weloveyousomuchmiss :*

ini geng gila gila :P

supergirlgirl section 13 :)

eira , zety dan amani .
ketawa bersama :)
menangis bersama tak pernah >_<

edit by zety :)

sorry , aku cetak rompak kauorang punya gambar :)

hakim , wan dan amirul .
wan paling jauh ,
dia duduk kelantan :)

again :)

again ii :)

kenangan terakhir bersamamu miss :) 

dalam kelas miss noorhayati :)
masa ni , kelas terakhir bagi subjek dia :)


sorry , banyak lagi tak di upload sebab masalah teknikal . ohh yaa , dikesempatan ini aku nak minta maaf kalau  ada buat salah dengan kauorang semua yaa buddies :) aku doakan kita semua berjaya di dunia dan akhirat . aku harap kelas kita akan lebih ramai yang dapat dekan .insyaALLAH :)

ikhlas , AISYAH AQILA BEND :**