Sunday 2 December 2012

♥ SENARAI BLOG YANG BERTUAH ♥



Hi buddies ! aku taknak pot pet pot pet kalah mak temah #kembali ke pangkal ceritaa laa senah oii . Berikut adalah senarai link blog yang aku dah FOLLOW .okayy ?


oppss ! before that , aku tak ada buat segmen blogwalking ehh . Aku sekadar sengaja follow . Nak aku beritahu , senarai link blog dibawah ini semuanya awesome gilakk ! Seriously ,aku tak teruja sangat sangat dan sangat . 


Masa blogwalking : 2.00 PM sehingga 6.00 PM
Tarikh : 2 DISEMBER 2012
Hari : Ahad














“ wehh , kau lawat laa jugak blog kitaorang yang lain ? ”


Alamak ! ada orang bersuara laa . Hee Hee #senyum kambing . Boleh Boleh . Aku tak ada hal bab nak follow . Meh bagi link blog . okayy ?


“ wak luu , macamana kitaorang nak bagi link blog kitaorang supaya kau follow ? ”


Wak dekat jawa lah . Haa Haa #gelak syaiton . kauorang boleh mention nama aku dekat chat box aku dan kauorang nampak kan yang aku letak pesbok gadjet ? Haaa . kauorang semua kan ada pesbok , kauorang hantar jee message . In Syaa Allah . Kalau aku dah follow , aku bagitahu .


“ sys , kenapa tak buat SEGMEN blogwalking ? ”


Alaaa . daripada kita menyusahkan orang nak suruh letak banner laa apa laa . Lebih baik kita buat blogwalking sendiri jee . Lagipun , kebiasaannya lepas jee blogwalking habis , ada makhluk yang delete post segmen blogwalking . Kan kan ? #nampak tak permainannya ? Kah Kah Kah :D


DO VISIT !