Saturday 29 December 2012

♥ KULIM KEDAH DARUL AMAN ♥

Hi buddies J # Harap kauorang semua sihat o.O
Okayy ,ekceli entry kali ini aku khaskan untuk semua orang yang terlibat semasa aku berada di Kulim . Hihihi . # Jari semakin rancak menaip seperti lagu yang sedang dimainkan di blog aku ni haa . Btw ,Ucapan Terima Kasih Kepada Semua ..
Cerita Bermula 
♥ 22 Disember 2012 - Sabtu ♥
Bangun awal pagi .Pakai pakaian tema warna coklat .
♥ ahli keluarga ♥
♥ ahli keluarga - ii ♥
♥ ahli keluarga - iii ♥
dua dari kanan tuu aku . HAHA 
♥ ahli keluarga - iv ♥
tiga dari kanan tuu pun aku dan yang depan tu pulak si aina omeyy 
♥ with adik anis nabihah ♥
oppss ,dia kelihatan tinggi dari aku kerana dia pakai kasut tinggi .
HAHA :D lols 
♥ ini semua anak dara yang tak
kahwin lagi dengan marka marka  si anak teruna ♥
♥ coklat's girl ♥

♥ smile to camera ♥
♥ pengantin tuu kakak ika dengan husband dia ♥
kakak ika sukaa perli kitaa boboi
even baru kenai ,kakak ika memang best 

♥ ahli keluarga - v ♥

♥ masa ini tak ready lagi ♥
ala ala candid kononnya :*
♥ semua mata tak tahu nak pandang arah mana
sebab terlalu banyak camera yang nak ambil
gambar ni haa ♥
♥ meriah ohh family niii :* ♥
♥ again , the beutiful geng ♥
HAHA 
♥ semua ahli keluarga , Dia taknak masuk
katanya malu . habih aku ?
sajaa pekena ! tak aci ohh ♥
♥ aku bersyukur kepada ALLAH kerana
menemukan keluarga bahagia ini
kepada aku ♥ :')
♥ we are young ♥
pilih yang mana satu menjadi
idaman kalbu 
♥ tak ready lagi ! ♥
♥ terserlah banyak camera .
habis semua mata pandang ikut suka hati jeee ♥
♥ ni baru sikit ahli keluarga ,majoriti
kaum lelaki pemalu ,
lari dari kena ambil gambar , pehtuu buat buat nak tangkap gambar  ♥
♥ dua dari kanan kann aku kann , pehtuu
sebelah tuu kann kakak yana ,
sys ni suka sakat aku .
btw dia sporting , boleh buat geng ♥
Habis kenduri pukul 6 lebih macam tuu , pehtu malam datang rumah mama dan bapa , ada makan makan .

♥ 23 Disember 2012 - Ahad 

Seluruh ahli keluarga berkumpul dirumah mama dan bapa pagi tuu .Kami ke Kuala Nerang Kedah Darul Aman pulakk untuk majlis perkhawinan sebelah keluarga lelaki .# Jom Tengok Gambar 

♥ Tema biru babe and dude oii ♥
♥ si omeyy VS si ensem ♥
Lepas pergi Kuala Nerang , kitaorang pergi Pulau Pinang .Ada kenduri jugak kat sana . Allah ! lupa nak bagitahu , masa ini jugak F I R S T  T I M E aku bawak barang hantaran orang kahwin .Baru nak sorok muka ,kakak yana pekena aku suruh bawa .Hihihi . Btw ,best laa jugakk .Balik jee petang tuu dari Pulau Pinang .Aku , dia dan adik beradik dia bergambar dihalaman rumah .

♥ opkos , aku dengan adik anis nabihah ♥
♥ masa ni lawak , adik dapat tiket wayang free ♥
♥ from my bb ,that's us ♥
♥ aku dengan adik aina .
si cute yang suka peluk akuu ♥
♥ anis watpeace , belakang tuu adik danial .
btw ,danial dah reti bawa moto ♥
pehni adik boleh bawa kakak 
♥ with aina namirah ♥
♥ okayy ,aku sama tinggi dengan danial  ♥
kot mana pun aku tinggi pangkat dari dia . HAHA

♥ pandang camera semuaa ♥
sorry babe dan dude ,sebab aku tak letak gambar aku dan dia . biarlah gambar kami menjadi private buat masa ini dan menjadi kenangan di antara kami sahaja .

♥ 24 Disember 2012  sehingga 27 Disember 2012 - Isnin sehingga Khamis 

Pagi sampai petang ,tolong ibu dan ayah kat kedai .Macam macam ragam aihh orang .Pada waktu malam ,ada sambutan bufday ahli kelurga yang lahir bulan 12 dan anniversarry mama dan bapa yang ke 28 tahun . #Jom Tengok Gambar 

♥ bapa kiss mama ♥
sweet menyuit mai 
♥ bapa suap kek kat mama ♥
♥ lihatlahh betapa anak anak yang lain
khusyuk tengok sesi penyuapan ini ♥

♥ semoga mama dan bapa hidup bahagia ♥
amin ya rabbal alamin 
ohh yaa , ada satu hari masa kat kedai makan ,nur farzana ,amira erna ,qurratul aini dan atie datang .sayang tak sempat nak borak lama . sebab masa tuu agak bussy dan diaorang pun nak cepat sebab nak keluar .sempat merapuu jee lebih . Haha :D

28 Disember 2012 - Jumaat 

Tepat 5.15 Petang , aku naik bus pulang ke Kuala Lumpur .

Sekian sahaja coretan aku .Maaf kalau ada terkasar bahasa .Kalau ada buat silap .Aku insan yang lemah . 

♥ Aisyah Aqila