Wednesday 12 December 2012

♥ 12 DECEMBER 2012 ♥


Hi buddies :) #kenyit mata .

Today , Our Beautiful Date Right ? 12 December 2012 . Hihihi . Hampir semua pengguna Pesbok , Twitter , BBM , Blog hapdate pasal tarikh ini . Begitu juga dengan aku . Seriously , tarikh hari ini paling seronok . Bergembira dengan bestfriend , si ERA QUSNIZA . Gadis HOT plus comel .Okayy , Seronok tak gila bila keluar dengan gadis cilik ini . Dia yang meminati Yuna , tidak berasa bosan apabila keluar dengannya . Chit chat chit chat dengan dia sampai tak letih . In shaa Allah , peristiwa hari ini pasti berlaku lagi . 

Btw , masa aku jalan dengan si era nii ada dua orang mamat mengekori kami .Era langsung tak perasan . Aku ? Memang perasan . Lama sangat bebudak tuu ikut kitaorang . Diaorang tuu remaja . Tapi , kitaorang langsung tak kenal diaorang . Seriously , menyeramkan kitaorang . Era ingatkan diaorang kawan aku . Aku pun sama . Ingatkan si kawan era . Rupa rupanya bukan . Herrr , diaorang berhenti mengekori kitaorang selepas sesuatu kejadian berlaku . Haha . Lols . #era , sya akan ingat sampai bilabila . Lawak Okay Lawak .
 
era qusniza 
taken by me
 she is my girlfriend 
taken by era qusniza 
me and you 
" Era , Thank You for today . Thank You  for Everything ehh . Lebiu So Much . Mmuuaahh Setepek :) "
kauorang pun ada cerita ?
yeekee ? 
okayy , jangan lupa kongsikan cerita kauorang jugaa ehh .